dinsdag 25 januari 2011

Bestel Solar Total Zonnepanelen en Krijg een Gratis Scooter


Spijtig dat deze actie niet liep toen ik mijn Solar Total zonnepanelen bestelde, maar momenteel krijg je bij de aankoop van een PV-installatie bij Solar Total gratis een electrische scooter.

Interessant om dubbel van je zonnepanelen te profiteren; goedkopere energiefactuur en gratis vervoer :-)

Met de dichtslibbende wegen en parkeerproblemen is zo'n electrische scooter voor veel mensen een goed alternatief om op het werk te geraken of boodschappen te doen. Zeker indien je je iedere dag door het stadsverkeer moet worstelen.

Sinds ik een PV-installatie op mijn dak heb liggen heb ik lang getwijfeld om een electrische scooter te kopen. Mijn grootste probleem was echter dat ik geen garage heb en de scooter niet in mijn hal zou kunnen zetten om de batterij op te laden. Ik heb daarom voor een electrische fiets met trapondersteuning gekozen. Veel handiger dan de gewone fiets waarmee ik dagelijks ging werken, maar met een electrische scooter zou ik toch makkelijk 15 minuten sneller thuis zijn (wat sneller zou zijn dan met de auto aangezien ik geen parkeerplaats zou moeten zoeken).

Deze Solar Total actie loopt nog tot en met 30/4/2011. Hou daar rekening mee indien je nog offertes wil vergelijken. Installateurs van zonnepanelen hebben het ondanks de lagere premies nog steeds zeer druk, dus maak tijdig een afspraak voor een offerte (of vul het formulier aan de rechterkant in).

PS: Een electrische scooter kost al snel €2000. Ben je niet van plan om er zelf mee te rijden, dan kan je de scooter gewoon verkopen. De verkoopprijs is dan pure winst en maakt de aankoop van je Solar Total zonnepanelen financieel makkelijker te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten